În perioada 5 august – 8 august, la Sinaia, 18 reprezentanți ai primăriilor municipiilor București, Sectorului 1 al municipiului București, Sectorului 6 al municipiului București, Bacău, Vaslui, Sfântu Gheorghe, Piatra Neamț, Calafat, Fetești și Adjud participă la cea de-a doua serie de cursuri organizate în cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă” implementat de Asociația Municipiilor din România, Asociația Comunelor din România și Asociația Norvegiană a Autorităților Locale și Regionale și finanțat prin Granturile Norvegiene 2014-2021.
În cadrul cursului sunt abordate ca teme principale de discuție:
Scopul principal al acestei inițiative are în vedere consolidarea capacității administrației publice locale din România prin creșterea responsabilității autorităților locale, transparența decizională și asimilarea unor informații esențiale cu privire la legislația din domeniile incompatibilității și conflictului de interese.