Asociația Comunelor din România – ACoR a organizat la Hotelul Rozmarin, Predeal, județul Brașov, sesiunea de formare cu numărul patru dedicată aleșilor locali aflați la primul mandat, în cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului și calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă”, finanțat prin Granturile Norvegiene, în cadrul Programului Dezvoltare locală.
Astfel, în perioada 06 – 09 octombrie 2022, au fost instruiți, în ceea ce privește cadrul general aplicabil administrației publice, principiile bunei guvernări și organizarea instituțională a administrației publice locale, un număr de 26 de participanți, reprezentanți ai 13 comune din județele Alba, Bistrița-Năsăud, Harghita, Mureș și Sibiu și ai unui oraș, membru al ACoR din județul Brașov.
Subiectele abordate de domnul Radu-Bogdan COMȘA, formatorul cursului, au vizat o serie de informații cu privire la administrarea proprietății publice și private a unităților administrativ-teritoriale, finanțele publice locale, managementul resurselor umane, managementul investițiilor, managementul proiectelor cu fonduri externe nerambursabile, achiziții publice, sistemul de control intern managerial, principalele registre specifice administrației publice locale, servicii e-guvernare și elaborarea documentelor de politici publice de interes local.