Reprezentanții comunelor din 6 județe au participat, în luna septembrie, la sesiunile de formare din cadrul proiectului e-TIC
21 septembrie 2021Noi sesiuni de formare organizate de ACoR pentru reprezentanții județelor Bacău și Brașov
27 septembrie 2021Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
Centrul de informare e-TIC este o platformă realizată de Asociația Comunelor din România, în parteneriat cu AMR – Asociaţia Municipiilor din România și KS Kommunesektorens organisasjon, in cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă”, finantat prin Granturi SEE & Norvegiene și Programul Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor.
Pe Centrul de informare e-TIC găsești o serie de proceduri folositoare în Controlul intern managerial:
Procedură operațională privind declararea cadourilor;
Procedură operațională privind completarea și gestionarea declarațiilor de avere și de interese;
Procedură de sistem privind implementarea standardului 16 – auditul intern;
Procedură de sistem privind implementarea standardului 8 – managementul riscului;
Procedură de sistem privind evitarea situațiilor de incompatibilitate;
Procedură de sistem privind evitarea conflictelor de interese.
Inspiră-te