Proiectul "Imbunătățirea accesului și calității serviciilor pentru cetățeni - o administrație publică transparentă și responsabilă", cod PNP002

Județul Covasna

Lista evenimente ACoR 

Asociația Comunelor din România organizează sesiunea de formare la nivel județean cu subiectul „Etică și transparență, conflict de interese și incompatibilități în administrația publică locală”, organizată în perioada 21-24 aprilie 2021 la hotelul Continental din Sibiu. Evenimentul va fi organizat numai pentru reprezentanții comunelor din județul Covasna, în cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului și calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă”, finanțat prin Granturile Norvegiene, Programul Dezvoltare locală.

Vă invităm să vă înscrieți pentru a participa la această sesiune de formare, fiecare comună fiind reprezentată de un ales local (primar, viceprimar sau consilier local) și un funcționar public sau personal contractual, în mod special cel care are atribuții de consilier de etică. Primele 12 comune care vor trimite documentele de înscriere complete, vor participa la sesiunea de formare.

În vederea înscrierii, vă rugăm să transmiteți Formularul de înscriere (Anexa 1), Anexa 2, precum și o copie după cartea de identitate a celor 2 participanți, la adresele de e-mail  [email protected]ro și [email protected] până cel târziu în data de 15 aprilie 2021. Documentele pentru cei doi reprezentanți ai unei comune se vor transmite printr-un singur e-mail. Formularul de înscriere va fi aprobat de conducerea instituției pe care o reprezintă persoana interesată!

Vă atașăm agenda evenimentului, cu mențiunea că,  formatorul sesiunii este dl. Csaba BONCIDAI, primarul comunei Pericei, județul Sălaj, format ca formator în cadrul proiectului.

Cei înscriși vor fi contactați telefonic pentru a li se comunica detaliile organizatorice aferente organizării cursului. Prin bugetul proiectului, se asigură pentru fiecare participant sesiunea de formare, cazarea, masa și pauzele de cafea. Transportul participanților la curs este în sarcina acestora.

Relații suplimentare cu privire la sesiunea de formare se pot obține de la Aurel Radu – coordonator instruire ACoR la numărul de telefon 0723 303.556 și adresa de email [email protected]

DOAR COMUNELE CARE VOR AVEA 2 REPREZENTANȚI CARE AU TRANSMIS COMPLETATE FORMULARUL DE ÎNSCRIERE ȘI ANEXA 2 ȘI COPIE DUPĂ CARTEA DE IDENTITATE VOR PARTICIPA LA SESIUNEA DE FORMARE.