Conferința finală a proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă” cod PNP002
20 septembrie 2023În perioada 19 – 21 septembrie 2023, la Hotelul MyContinental din municipiul Sibiu, județul Sibiu a avut loc Conferința finală a proiectului „Îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor pentru cetățeni – o administrație publică transparentă și responsabilă”.
Proiectul a vizat creșterea gradului de conștientizare a reprezentanților autorităților locale cu privire la aspecte ce țin de integritate, transparență decizională, incompatibilități și conflict de interese.
Conferința a avut ca scop principal prezentarea rezultatelor proiectului, a impactului produs până în acest moment, a experiențelor și studiilor de caz din Norvegia, precum și a posibilităților de colaborare în vederea continuării activităților proiectului.
Pentru informații suplimentare, puteți să vă adresați doamnei Cristina POP (Asociația Comunelor din România, telefon: 0756.156.540, adresa de poștă electronică: cristina.pop@acor.ro) sau doamnei Diana GHEORGHE-VRÎNCEANU (Asociația Municipiilor din România, telefon: 0799.994.983, adresa de poștă
electronică: diana.vrinceanu@amr.ro).
Regăsiți comunicatul de presă accesând link-ul: Comunicat de presă